En un àmbit d’alt contacte directe amb els clients, és important que els comerciants estiguin ben formats i preparats per qualsevol situació. A més, els comerciants són l’imatge del negoci, quedant amb el seu bon servei a la memòria dels clients i enfortint la reputació de l’empresa.
Per això oferim orientació per potenciar les aptituds comercials que faran que s’aconsegueixin els objectius amb més garantia.
Avui en dia és clau per a qualsevol organització empresarial, comerç o negoci realitzar una correcta atenció al client, posant l’accent en aspectes de suma importància com ara la relació comerç-client, recull de queixes o suggeriments per part dels clients.
En aquesta formació es tracta l’importància d’una comunicació adequada, coneixent el significat de certs comentaris, tons de veu, postures corporals, tics, salutacions… Tot això ens ajudarà a conèixer millor al client i poder atendre d’una forma adequada i adaptada a les seves expectatives i necessitats.
Captar nous clients cada vegada és més complicat degut a un excés d’oferta comercial, menor diferenciació entre diferents productes, competidors més agressius, consumidors més sofisticats i informats i distribuïdors amb més poder de negociació.
A través d’aquesta formació es podran adquirir eines i habilitats pròpies d’un bon comercial i eines per poder fer que el client se senti tan satisfet que torni al nostre establiment. Fidelitzar al client significa donar-li motius sòlids per voler comprar en un lloc en concret i donar-li totes les facilitats necessàries per fer una compra més còmode.
Amb aquesta formació s’aborda una perspectiva actual i pràctica de les qüestions de màrqueting al punt de venda. La intenció és adquirir coneixements i destreses que permetran planificar, dirigir i executar accions de publicitat, promoció i marxandatge a l’establiment comercial utilitzant mètodes i sistemes actualitzats i moderns.
Formació del comerciant en prevenció de riscos laborals pel que fa a la recepció i atenció al client i en l’àmbit de feina.
Aquesta formació esta enfocada a satisfer les necessitats de formació, ajustant-se al mateix temps als requisits que les empreses necessiten per complir amb les normes que la legislació actual marca en matèria de manipulació d’aliments de major risc. Aquest curs inclou el tractament sobre manipulació de menjars preparats, desglossant el que es denomina aliments d’alt risc. Actualitzar els coneixements en higiene alimentària que garanteixin al professional de l’alimentació una formació competitiva.
Els objectius que persegueix aquesta formació són establir pautes perquè el comerciant conegui el món de les Xarxes Socials per tal d’incrementar la captació i fidelització de clients, l’anàlisi de la competència, el posicionament del negoci, etc. També que aprengui com promocionar les vendes mitjançant l’ús de les principals xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram…)