Photo Gallery
 

Gestió Integral de Mercats Municipals

Gestió Integral de Mercats Municipals

Des de Fica’t oferim una gestió integral de Mercats Municipals que consisteix en millorar la comoditat i facilitar la feina a paradistes i altres agents que integren els Mercats Municipals per que aquests no s’hagin de preocupar de res. Dotem als Mercats d’una gestió moderna i personalitzada, proporcionant eines que els fan més competitius i rendibles. A més, contribuïm a convertir aquests espais en nuclis de referència de comerç, cultura, salut i gastronomia.

Direcció estratègica

  • Auditoria i diagnosi de situació del Mercat.
  • Disseny de pla estratègic.
  • Creació d’indicadors.
  • Processos de millora continua.

Gestió econòmica

  • Gestió comptable-fiscal-laboral i assessorament jurídic.
  • Tresoreria, gestió de cobraments i impagaments.
  • Ajuts, subvencions i incentius
  • Patrocinis i esponsoritzacions.

Manteniment i conservació

Per garantir el bon manteniment i conservació dels diferents equips i instal·lacions, com a gerència contactem i/o negociem amb els proveïdors actuals i amb altres de nous en àrees com:

  • Manteniment i conservació general, estructural de l’edifici, de l’obra civil, dels aparells elevadors, de les portes automàtiques.
  • Manteniment i control del consum elèctric de baixa tensió, dels equips de fred positiu i negatiu, dels equips de climatització, dels sistemes de subministrament d’aigua.
  • Manteniment preventiu:
    • Plans de manteniments preventius.
    • Certificacions (ECA’s)
    • Inventariat d’instal·lacions i equips per tal de planificar fons d’amortització.
  • Manteniment correctiu:
    • Gestió de la incidència
    • Sol·licitud, gestió i selecció de pressupostos
    • Resolució i tancament, s’escau, de la incidència
  • Anàlisi (de causa, de costes, de freqüència de avaria…)
  • Altres. Sempre de forma preventiva i intervenint de forma correctiva si fos necessari.

Gestió, seguiment i compliment del pla de higiene i neteja general

  • Selecció del personal o la empresa prestadora del servei.
  • Supervisió i/o modificació del pla d’higiene i neteja.

Gestió i control dels subministraments, apostant pel estalvi energètic

Plans i Projectes d’estalvi energètic

  • Climatització
  • Ús responsable dels espais
  • Gestió i ús d’espais, obertura i tancament
  • Nous equips que comportin consum energètic
  • Il·luminació
  • Equips informàtics i singulars
  • Gestió de l’energia reactiva.

Seguretat

  • Seguretat alimentària (programes i registre):
    • Pla de control de l’aigua
    • Pla d’HIGIENE, NETEJA i DESINFECCIÓ
    • Pla de control de plagues i altres animals indesitjables.
    • Pla de formació i capacitació del personal en Seguretat Alimentària (+ higiene i salut del personal)
    • Pla de control de proveïdors i requisits de la matèria
    • Pla de traçabilitat
    • Pla de control de manteniment i assistència de temperatura.
  • Sistemes i personal de seguretat.
  • Seguretat de les persones, dels usuaris/clients i del treballadors:
  • Prevenció de Riscos Laboral, evacuació en cas d’emergència.
  • Altres: Gestió Medi Ambiental, residus, etc.

Relacions internes/externes

Relacions internes:

  • Atenció i suport als paradistes, comissions, Juntes i les Assemblees de l’ Associació o Comunitat de concessionaris.
  • Grans operadors.
  • Ajuntament.
  • Fomentar la bona relació entre els titulars.
  • Garantir el compliment del reglament del Mercat.
  • Atendre les queixes i reclamacions dels titulars dels espais.

Relacions externes:

  • Amb diferents administracions públiques: Generalitat, Diputacions, Cambres i Consells.
  • Amb Proveïdors i subministradors.
  • Amb entitats locals: Associació de Comerciants. Culturals Socials. Esportives. Econòmiques. Financeres
  • Atendre les queixes i reclamacions del públic.

Plans de màrqueting, dinamització i de millora comercial

  • Definició i gestió dels plans de màrqueting, dinamització i millora comercial.
  • Planificació, organització i execució de l’operativa de dinamització, promoció i imatge comercial.
  • Gestió dels pressupostos.
  • Programes d’activitats i producció esdeveniments amb la confecció de la graella d’activitats.
  • Recerca d’activitats lúdiques, entitats i col·lectius que estiguin relacionats amb la temàtica de l’activitat per tal de enriquir-la.
  • Gabinet de premsa.
  • Millora comercial
  • Oferta comercial
  • Reconducció dels fluxos de públic
  • Accessibilitat