Innovem continuament en dinamitzacions atractives per tot tipus de públic
Disseny, producció, execució i seguiment del Pla de dinamització del Mercat Municipals: concreció dels objectius, de les accions previstes, dels resultats esperats així com dels agents principals i del calendari de les actuacions.
Campanyes de promoció i difusió
Implantació de:
Sistemes de fidelització per motivar/estimular al client, fins i tot integrant la bonificació de l’aparcament de rotació
Disseny i creació de la base de dades de clients del mercat per tal d’aconseguir KPI’s, millorar la comunicació amb el clients i aconseguir eficiència en les campanyes de publicitat o promoció
Servei a domicili i botiga online
Creació d’uns sistemes d’indicadors (KPI’s: Equips compta persones, anàlisi d’afluències, taxes de conversió, qüestionaris satisfacció, consultes a NO clients, etc.)
Establiment i gestió de les TIC’s
Disseny i manteniment del lloc web del Mercat amb publicacions freqüents al bloc.
Reserva, gestió i manteniment del domini i el hosting
Disseny, manteniment i professionalització de les xarxes socials
Màrqueting de continguts
Gestió de l’atractivitat/notorietat del Mercat:
Atraure nous clients potencials al Mercat
D’altres territoris: isòcrona d’influència
D’altres edats: públic basat en les famílies joves amb fills
Generar vincle emocional amb els clients
Generar vincle amb el municipi fent activitats conjuntes amb entitats veïnals, solidàries, socials, culturals, educatives, esportives, d’igualtat, juvenils, de nouvinguts, etc.