Photo Gallery
 

FAQS sobre el Fons de Prestació per a la Digitalització dels Mercats Municipals.

FAQS sobre el Fons de Prestació per a la Digitalització dels Mercats Municipals.

El proper 30 de setembre expira el termini perquè els Ajuntaments acceptin els diners de la Diputació de Barcelona. Cal recordar que són, com a mínim, 15.000€ IVA inclòs per destinar als Mercats Municipals de les ciutats i pobles de més de 2.500 habitants de la província de Barcelona i que l’objectiu inicial, principal i prioritari del fons de prestació és la creació de plataformes d’e-commerce als Mercats.

Les actuacions elegibles són les següents:

PLATAFORMA DIGITAL DE VENDA EN LÍNIA I SERVEI A DOMICILI: No només el software del comerç electrònic sinó la gestió de l’e-commerce en la seva totalitat, és a dir, des de la venda a la distribució dels productes.

SISTEMA DE CONTROL D’AFORAMENT

EINA DE CONTROL SANITARI

A continuació us deixem unes quantes preguntes que us poden sorgir sobre aquest tema, que esperem que us siguin d’ajuda:

Aquest ajut és compatible amb un altre?
Sí. És compatible amb qualsevol altre ajut i/o subvenció.

El fons de 15.000€ són amb IVA inclòs?
Sí.

Si una ciutat té més d’un Mercat quant rebria per cada mercat extra?
Són 15.000€ per un Mercat + 2.058,82€ per Mercat extra. Es pot consultar l’adjudicació exacta que otorga la Diputació a cada Ajuntament al Dictamen del dia 30/07.

Si una ciutat té més d’un Mercat però només un vol implantar botiga online quants diners pot rebre?
Quan un municipi té diversos mercats rebrà l’import total de l’ajut encara que no implementin l’actuació a tots els mercats que hi ha al municipi.

Un Ajuntament amb més d’un Mercat com ha de destinar els diners per a cada Mercat? Ha d’anar a parts iguals?
A criteri de l’Ajuntament.

Si una ciutat vol destinar part dels fons a la botiga online i una altra als sistemes d’aforament o eines de control sanitari, ho pot fer?
Sí.

Un ajuntament que tingui un Mercat ja amb botiga online abans del 2020… pot destinar el fons a pagar els costos del servei a domicili… o sigui, les factures de les empreses que han fet el repartiment durant el 2020 o altres despeses del servei relacionades directament amb el servei?
Sí.

El termini per a la implementació dels serveis és el 31/12/2020?
S’acceptaran projectes que hagin iniciat la contractació abans d’aquesta data.

Es donarà algun tipus d’ajornament?
No

Com es fa l’acceptació expressa?
A través del següent formulari: https://www.diba.cat/documents/205293/284205191/C3-002-20.pdf publicat a: https://catalegdeserveis-cercador.diba.cat/fitxa?id=20375

Encara et queda algun dubte? Pots contactar amb nosaltres i te’l resoldrem!!! o pots contactar amb l’OMFL!

Facebooktwitterlinkedinyoutubeinstagram