04 nov. Noves subvencions pels mercats 2022!
Posted at 09:54h
in SUBVENCIONS I AJUDES
Abans d’acabar l’any… una bona notícia!! La generalitat destinarà fins a 15 milions d’euros a la transformació digital del comerç!!
El millor és que els mercats en poden ser beneficiaris!!!
PER LES ASSOCIACIONS DE MERCATS
- Actuacions subvencionables:
- la millora de l’atenció i relació i coneixement de les persones consumidores i la seva fidelització mitjançant l’ús de noves tecnologies i tècniques d’analítica avançada;
- l’impuls de canals digitals;
- l’impuls de publicitat i comunicació en mitjans o suports digitals;
- l’ús de mètriques i anàlisis del mercat; l’adopció de solucions de ciberseguretat a nivell associatiu;
- l’adquisició de mobiliari i eines tecnològiques, o la posada en marxa de programes de formació destinats a millorar l’ús i gestió d’eines tecnològiques en el comerç, màrqueting digital, tècniques de fidelització i explotació i anàlisi de dades vinculats amb la venta online.
- Quan? La convocatòria s’obre a meitat de novembre i es mantindrà activa fins el 21 de desembre!
PELS PARADISTES I COMERCIANTS
- Actuacions subvencionables:
- Projectes de noves tecnologies enfocats a la millora de diferents àrees de l’estratègia comercial en línia i de comunicació, del model de negoci i de l’experiència de compra. Aquests projectes, en concret, han d’incidir en objectius com: el coneixement i la fidelització de la clientela, el foment de l’omnicanalitat, la implementació de solucions de ciberseguerat, el desenvolupament d’apps mòbils, o la contractació d’assessorament tecnològic, entre d’altres.
- Accions vinculades a la transformació del punt de venda, que incideixin en: la digitalització de la gestió del comerç; la transformació digital del comerç no sedentari; l’aplicació de noves tecnologies en el punt de venta, l’adquisició de mobiliari tecnològic i eines tecnològiques per a l’establiment físic; l’adopció de solucions per a la interactivitat o la millora de l’eficiència logística, o sistemes per comptar visitants o monitoritzar-los en les diferents àrees de la botiga.
- Accions vinculades a la sostenibilitat i a l’economia circular, enfocades a: la disminució del consum d’envasos i embalatge; l’ús de noves tecnologies per a disminuir els costos i l’impacte mediambiental de la distribució comercial, sobretot en referencia a l’últim quilòmetre, i la instal·lació de sistemes digitalitzats de punts de recollida, o guixetes, dins dels establiments físics en trama urbana consolidada.
Font: https://ccam.gencat.cat/ca/detalls/noticia/20221103_ajuts_digitalitzacio